امام جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی جهاد کبیر که جنگ در خارج از جغرافیای خود و حمایت از مسلمانان جهان است را به نحو احسن اجرا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان که در مصلی امام علی شهرکرمان برگزار شد، با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: شهید سلیمانی جهاد کبیر که جنگ در خارج از جغرافیای خود و حمایت از مسلمانان جهان است را به نحو احسن اجرایی کرد واجر مزدش را شهادت گرفت.

او با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا افزود: یکی از بخش‌های زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها فضیلت‌های آن است .

علیدادی بیان کرد:  بخشی از این جهاد دفاع از ولایت است که جان خود را در این راه فدا کرد.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار نازنین حاج قاسم سلیمانی هستیم بیان کرد:این مسائل آن قدر بزرگ هست که رهبر معظم انقلاب آن را مکتب سلیمانی نامید و آن باید ترویج پیدا کند.

او گفت:در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد مهم است و شهید سلیمانی این بخش را به نحو احسنت اجرا کرد و بخش جهادی زندگی او پر قدرت و پرفروغ بود.

حجت‌الاسلام علیدای با اشاره به اینکه ۴۰ سال اسلحه زمین نگذاشت و برای خدا جنگید افزود: حاج قاسم در جهاد اکبر و با نفس خود جهاد کردند که در این جهاد هم سربلند بیرون آمد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه درجهاد اکبر باید آبرو بگذاری و حرکت در صراط مستقیم است اظهارکرد: کار ساده‌ای نیست و این شهید حق جهاد را رعایت کرد اتهامات زدند بهش ولی او حتی ازخودش دفاع نکرد چرا که  قرار نیست با هر حرفی مردم بزنند بیاید وسط دفاع کنید پشتوانه  زیرا جهاد کبیر جهاد اکبر است.

او گفت:تاریخ شهادت خواهد داد و این مکتب باید ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار