معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هدف ما بیشتر تقویت خدمات الکترونیکی در سازمان‌ها است گفت: دولت الکترونیک، راهی مطمئن برای بهبود ارائه خدمات به مردم می‌باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حیدر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هدف ما بیشتر تقویت خدمات الکترونیکی در سازمان‌ها است گفت: دولت الکترونیک، راهی مطمئن برای بهبود ارائه خدمات به مردم می‌باشد.

اوبر داشتن استراتژی جامع و هدفمند سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری همه همکاران سازمان، با اطلاعات دقیق ارزیابی عملکرد خوبی را در کلیه بخش ها، به خصوص متناسب سازی سرمایه انسانی، آموزش کارکنان، اصلاح فرآیند‌ها و پیاده سازی مدیریت دانش شاهد باشیم.

مهندس اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هدف از برگزاری این کارگروه را رسیدن به یک قالب هماهنگ در راستای دستیابی به توسعه و انسجام سازمانی عنوان نمود وگفت: تمامی کمیته‌ها می‌بایست با جدیت و حساسیت عملکرد حوزه‌های مربوط را بطور مستمر روزانه، هفتگی و ماهانه پیگیری نموده و مورد ارزیابی قرار دهند و نقاط ضعف و قوت شناسایی شده تا با برنامه ریزی در پایان سال عملکرد مطلوبی از سازمان ارائه شود.

اوداشتن تعامل و همکاری تنگاتنگ با سازمان مدیریت و برنامه ریزی را هم در راستای بهبود وضعیت سازمان و هم هدفمندنمودن کارهمکاران مؤثر دانست و افزود: با بالا بردن سطح علمی و ارتقاء دانش و استفاده از تجربیات خوب گذشته می‌توان برای رسیدن به جایگاه سازمانی با ارائه خدمات مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام برداشت و از این رو ارائه گزارش از عملکرد کمیته‌ها به منظور تقویت نقاط ضعف ونشان دادن نقاط قوت دارای اهمیت فراوانی می‌باشد.

اوگفت: با بالا بردن سطح علمی و ارتقاء دانش و استفاده از تجربیات خوب گذشته می‌توان برای رسیدن به جایگاه سازمانی با ارائه خدمات مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف سازمان گام برداشت.

مهندس سیدعلی مختاری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهادکشاورزی استان نیز با اشاره به نزدیک شدن زمان ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد سازمان، بر مستندسازی برنامه‌های انجام شده در راستای تهیه و ارائه گزارش عملکرد سازمان تا پایان سال تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.