رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در یوم الله ۹ دیماه، فتنه آمریکایی و صهیونیستی و کودتای سیاسی نفوذی داخلی در هم پیچیده شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز به مناسبت سالگرد یوم الله ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که ملت رشید ایران بلوغ سیاسی خود را به منصه ظهور رسانیده و پیوند ناگسستنی خود با انقلاب و رهبری را ثابت و فتنه آمریکایی صهیونیستی و کودتای سیاسی نفوذی‌های داخلی را در هم پیچیدند.

سادات  افزود: حادثه ۹ دی حاوی پیام‌ها و نکات عبرت آموز فراوانی از جمله نقش بی‌بدیل رهبری و ولایت در هدایت کشتی انقلاب هنگام بروز طوفان فتنه‌ها و دشمنی‌ها است که همواره باید چراغ راه آیندگان باشد.

او اضافه کرد: از دیگر پیام‌ها خطر سقوط خواص جامعه تحت تاثیر حب جاه و مقام و ترجیح منافع حزبی و جناحی بر اصول انقلاب و مسیر ولایت و رهبری و نیر جدی گرفتن خطر دشمنان اسلام و انقلاب که مترصد ضربه به کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در حادثه ۹ دی آتش بیار معرکه و تدارکاتچی فتنه گران بودند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد:بصیرت افزایی در سطح جامعه برای مقابله با فتنه‌های احتمالی و مشابه ضرورتی اجتناب ناپذیر است که همگان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

۹ دی ماه اعتراض ملت ایران به فتنه گری دشمنان انقلاب و کشور است این روز در تقویم جمهوری اسلامی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.