رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و تجلی میثاق امت با ولایت است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان امروز در آستانه یوم الله ۹ دی روز بصیرت و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی اظهار داشت: یوم الله ۹ دی که در آن روز با بصیرت مردم ولایت مدار، فتنه آمریکایی صهیونیستی نقش بر آب شد، نقطه عطف و روز سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

سادات افزود: در این روز تاریخی مردم ثابت کردند که فرسنگ‌ها از خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه جلوتر بوده و پای ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف نداشته و تنها دل در گرو این نظام و رهبری دارند.

او یادآور شد: پس از سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بساط فتنه و فتنه‌گران برچیده شد و نظام اسلامی بار دیگر در برابر دشمنی‌های نظام سلطه و ایادی داخلی و عناصر نفوذی آن‌ها واکسینه شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: لازم است در این ایام تاریخی و سرنوشت ساز که با عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است، مراسم‌های باشکوهی در ۲ حوزه تبیین و میدان برگزار شود و در این زمینه برنامه‌هایی برای اجرا در دست اقدام قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.