معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی، شعب تحت تاثیر این شرایط در آماده‌باش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی یوسفی‌نیا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: با تداوم بارندگی و اطلاعیه‌های هواشناسی استان مبنی بر سیلابی شدن معابر و راه‎ها، تیم‌های امداد در سراسر استان آماده ارائه خدمات و امدادرسانی هستند.

او افزود: همه نیرو‌های ستادی در حالت آماده باش هستند و تیم واکنش سریع استان هم در این معاونت حضور دارند که در صورت نیاز به مناطق اعزام شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: از صبح تماس‌های متعددی با مرکز ۱۱۲ انجام گرفته است که تیم‌های عملیاتی برای بازدید و ارائه خدمات به محل‌های اعلام شده اعزام شده‌اند.

یوسفی‌نیا با اشاره به اطلاعیه‌های هواشناسی از مردم خواست، در مسیر رودخانه‌های فصلی تردد نداشته باشند و از تردد‌های غیر ضروری در جاده‌ها بپرهیزند و سفر خود را به روزهای دیگر موکول کنند.

او گفت:کوهنوردان و طبیعت دوستان هم از رفتن به مناطق کوهستانی و مستعد حادثه در این شرایط خودداری کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان هم گفت: امروز پس از بارش‌ باران در برخی نقاط شهرستان، تیم امداد و نجات در مناطق حادثه خیز به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارت‌ها، به خانوار‌های آسیب‌دیده امدادرسانی کردند.

علی منصوری افزود: پس از تماس تلفنی یکی از دامداران از شهر آباد مبنی بر آبگرفتگی منزل او، یک تیم امداد و نجات با استفاده از یک دستگاه خودروی امدادی به منطقه اعزام شدند و با کمک امدادگران و شهرداری آباد به او امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.