فورد ماوریک هیبریدی، مسافت ۶۰۰ مایل را با یک باک طی کرد

یکی از مالکان خودروی فورد ماوریک هیبریدی از پیمایش فوق العاده این خودرو با یک باک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، فورد ماوریک از زمان عرضه خود فراتر از انتظار ظاهر شده است. تمجید‌های زیادی از قیمت اولیه نسبتا مقرون به صرفه ۱۹۹۹۵ دلاری آن انجام می‌شود و این باعث شده که توجه‌ها را به خود جلب کند.

طبق گزارش‌های شرکت فورد، خودروی ماوریک هیبریدی جدید با باک پر، باید بتواند بیش از ۵۰۰ مایل (۸۰۵ کیلومتر) را با یک باک طی کند. البته طبق شنیده ها، ماوریک هیبریدی در تست‌های دنیای واقعی بهتر از این‌ها عمل می‌کند. طبق گفته یکی از مالکان این خودرو‌ها در فروم Maverick Truck Club این خودرو عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد.

به گفته کاربر Mavforever که این ادعا را با عکسی منتشر کرده است، ماوریک هیبریدی او ۵۹۵.۲ مایل را در فاصله ۲۴ مایلی قبل از خالی شدن مخزن، طی کرده است.

ورد ماوریک هیبریدی

با این ادعا، می‌توان گفت که این خودرو می‌تواند به راحتی از پیمایش ۶۰۰ مایل عبور کند. اعضای انجمن نیز با این ادعا و نتایج مشابه موافق هستند، که به این معنی است که این عدد، منحصر به یک مالک نیست.

شایان ذکر است، سبک رانندگی، شرایط جاده و نوع مسیر، در این پست فاش نشده است، اما جالب است بدانید در بازی "انتظارات در مقابل واقعیت" می‌توان گفت که ماوریک برنده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.