امسال افزون بر ۸۴ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان از مجموع اعتبارات ملی، استانی و دیگر ردیف‌های اعتباری به شهرستان کیار اختصاص داده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری که به میزبانی شهر شلمزار در شهرستان کیار برگزار شد گفت: امسال افزون بر ۸۴ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان از مجموع اعتبارات ملی، استانی و دیگر ردیف‌های اعتباری به شهرستان کیار اختصاص داده شده است.

او افزود: تاکنون ۵۴ درصد از اعتبارات مصوب، تخصیص یافته است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: اعتبارات استانی اختصاص یافته به این شهرستان در سال ۱۴۰۰ معادل ۴۵ میلیارد و ۶۳۳ میلیون تومان است که در مقایسه با پارسال حدود ۱۷۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: تاکنون ۴۴ درصد اعتبارات استانی این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.

شهریارپور از ابلاغ مرحله نخست اعتبارات نفت و گاز به استان در هفته جاری خبر داد و گفت: ۱۸.۵ درصد از این اعتبارات به شهرستان کیار اختصاص دارد.

او با بیان اینکه اعتبار مصوب طرح راهسازی محور فرخشهر به شلمزار، شلمزار به ناغان و ناغان به کارون ۴ به دلیل قرار گرفتن این محور در چند شهرستان در مجموع اعتبارات اختصاصی شهرستان کیار لحاظ نشده است افزود: برای احداث این محور، بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که قسمت عمده‌ای از این اعتبار در شهرستان کیار هزینه خواهد شد.

شهریارپور به تعریف طرح‌های توسعه‌ای در بخش‌های آب و فاضلاب، ارتباطات و همچنین طرح‌های ورزشی در شهرستان کیار به عنوان اولویت‌های اجرایی این شهرستان نیز اشاره و اضافه کرد: امید است با استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود فرآیند توسعه این شهرستان با سرعت بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار