رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال از محل اعتبارات استانی ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان لردگان پیش‌بینی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اداری شهرستان لردگان که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران استانی برگزار شد اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات استانی که شامل تملک‌دارایی‌ ها، نفت و گاز و متوازن بوده است ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان پیش‌بینی شد که تاکنون ۴۴ درصد آن تخصیص یافته است.

او افزود: تاکنون از محل اعتبارات تملک استانی ۸۱ درصد و از محل اعتبارات متوازن استانی ۲۱ درصد تخصیص حاصل شده است که با آنچه در سطح استان اختصاص یافته برابری می‌کند، اما هنوز از محل اعتبارات نفت و گاز تخصیصی انجام نشده که در حال پیگیری است.


بیشتر بخوانید


شهریارپور اضافه کرد: از سایر منابع از جمله متوازن ملی، محرومیت‌زدایی و سایر ردیف‌های متفرقه نیز ۱۱۸ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار شده که ۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته که معادل ۵۱ درصد است.

او ادامه داد: اعتبارات استانی شهرستان لردگان بیش از سه برابر و اعتبارات سایر ردیف‌ها ۹ برابر نسبت به پارسال رشد داشته است.

شهریاپور گفت: این میزان اعتبار جدای از ۱۸۰ میلیارد تومان آزادراه لردگان به ایذه است که تاکنون ۱۲۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

او با بیان اینکه شهرستان لردگان شهرستانی وسیع با گستردگی جمعیت است، اضافه کرد: از مهمترین ویژگی شهرستان تبدیل شدن آن به کریدور ارتباطی مرکز کشور به استان‌های جنوبی بوده که ظرفیت بالایی ایجاد کرده است.

شهریارپور ادامه داد: در کنار ظرفیت‌های ارتباطی شهرستان لردگان دارای ظرفیت‌های فرهنگی، کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و نیروی انسانی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار