همزمان با سیزدهمین سفر استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی قم واقع در خیابان شهید لواسانی مستقر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، علیرضا رحیم‌نیا مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز و همزمان با سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به قم، در این دانشگاه حاضر شده است و به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهد.

رحیم نیا به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم مستقر شده است.

همشهریان در صورت هر گونه سئوال و یا مشکلی، می‌توانند به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم مراجعه و با نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، گفتگو کنند.

تشکیل میز خدمت همزمان با سفر رئیس جمهور به استان ها، برای نخستین بار در دولت سیزدهم پایه گذاری شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است و در بدو ورود بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کرد.

آیین رسمی استقبال از آیت‌الله رئیسی در بدو ورود او به شهر مقدس قم، با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و شماری دیگر از مسئولان ارشد استان در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

شرکت در جلسه شورای اداری، نشست با قشر‌های گوناگون مردم، نشست خبری، بازدید از طرح‌های عمرانی، دیدار و گفتگو با شماری از مراجع تقلید و چندین برنامه دیگر از جمله برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به قم اعلام شده است.

سفر هیات دولت در روز پنجشنبه (امروز) اختصاص به مسایل استان قم دارد و موضوع‌هایی همچون اشتغال، آب، مسکن و مسایل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیران جهاد کشاورزی؛ امور اقتصادی و دارایی؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ صنعت، معدن و تجارت؛ میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ راه و شهرسازی و نیز انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده؛ رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی مانند بازدید از طرح‌های عمرانی حضور یابند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار