مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باشرکت ۴ تیم رقابت‌های گروه سوم مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور در یاسوج آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شرکت ۴ تیم، رقابت‌های گروه سوم بسکتبال دسته یک باشگاه‌های کشور در یاسوج آغاز شد.

او افزود: این مسابقات با شرکت تیم‌های فرخ دانا شهرکرد، نفت امیدیه، خانه بسکتبال کاشان و خانه بسکتبال بویراحمد در محل سالن پوریای ولی آموزش و پرورش استان آغاز شده و تیم‌ها به صورت دوره‌ای و به مدت چهار روز با هم رقابت می‌کنند.

حاتمی ادامه داد: در اولین روز این رقابت‌ها دیروز چهارشنبه ۸ دیماه ۱۴۰۰، دو بازی در سالن پوریای ولی برگزار شد و تیم‌های فرخ دانا شهرکرد و خانه بسکتبال کاشان برابر حریفان خود تیم‌های نفت امیدیه و خانه بسکتبال بویراحمد صاحب برتری شدند.

در اولین دیدار برگزار شده، دو تیم فرخ دانا شهرکرد و نفت امیدیه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شهرکرد با نتیجه ۵۹ بر ۵۱ برابر حریف خوزستانی نفت امیدیه صاحب برتری شد.

در دومین بازی دو تیم خانه بسکتبال بویراحمد و خانه بسکتبال کاشان با هم دیدار کردند که در پایان حریف کاشانی با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ برابر خانه بسکتبال بویراحمد صاحب برتری شد.

امروز پنج شنبه ۹ دیماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۵ دو تیم فرخ دانا شهرکرد با خانه بسکتبال کاشان و از ساعت ۱۷ تیم‌های خانه بسکتبال بویراحمد و نفت امیدیه با هم دیدار می‌کنند.

این بازی به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.