در این گزارش به بررسی قیمت انواع رادیاتور پرداختیم که شما می‌توانید با توجه به متراژ منزل خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ خرید رادیاتور نکات متعدد و گوناگونی را در بر می‌گیرد که باید به آنها توجه ویژه‌ای داشت. رادیاتورها وسایل مختص به گرمایش هستند که آب داغ در دل آنها جریان دارد. دمای بالای آب درون رادیاتور موجب گرم شدن هوای پیرامون آن می‌شود. این هوای گرم به تدریج به سمت بالا حرکت می‌کند و جای خود را به هوای سرد می‌دهد.

این روند مدام تکرار می‌شود تا هوای محیطی که رادیاتور در آن نصب شده است از دمای معین و قابل قبولی برخوردار شود. به این ترتیب می‌توان رادیاتور را یک شی واسطه لقب داد. واسطه‌ای که گرمای آب و دمای بالای آن را به هوای محیط که از درجه‌ پایین‌تری نسبت به آن برخوردار است، منتقل می‌کند.

خرید رادیاتور در فصل  سرما رونق بیشتری دارد و برای خرید آن متراژ محیط مهم است.  در این گزارش تعدادی از رادیاتورهای موجود در بازار را بررسی کردیم. 

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور مدل 80: ابعاد این کالا  ۱۲*۵۵*۸۰ سانتی‌متر است و از فولاد ساخته شده است. شما می‌توانید برای تهیه این کالا یک میلیون و ۳۸ هزار تومان هزینه کنید.  

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد 80

 

رادیاتور پنلی سپاهان مدل S80: در تولید رادیاتور پانلی سپاهان از ورق فولادی  ۱.۲۵ میلیمتری استفاده شده است.  قیمت این کالا هم اکنون یک میلیون و ۶۹ هزار تومان است.  

رادیاتور پنلی سپاهان کد S80

رادیاتور ایران رادیاتور مدل ترمو 7: ابعاد این کالا ۴۵x۱۰x۶۰ سانتی‌متر و  وزن آن  ۷ گرم است که با قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.  

رادیاتور ایران رادیاتور مدل ترمو 7

 

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80: در تولید رادیاتور پانلی لورچ از ورق ۱.۲۵ میلیمتری استفاده شده  است و فاقد شیر کنترل است. قیمت این محصول یک میلیون و ۲۳۷ هزار تومان است.  

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80

 

رادیاتور استانبول مدل 120: رادیاتور پنلی ۱۰۰ سانت استانبول دارای دو کانوکتور به طول ۴۲ سانتی متر است. میزان گرما دهی این سایز رادیاتور ۲۰۰۰ کیلو کالری و مناسب محیط حدود ۱۳ متر مربع مسکونی است. برای خرید آن باید یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان هزینه کنید.  

 

رادیاتور  استانبول مدل 100

رادیاتور پنلی مرکوری مدل MK140: جنس این کالا از استیل  است و با رنگ سفید در بازار عرضه می‌شود. قیمت این کالا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.  

رادیاتور پنلی مرکوری مدل MK140

عکس کالا نام قیمت (تومان) 
رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد 80 رادیاتور پنلی ایران رادیاتور مدل 80 1.038.000
رادیاتور پنلی سپاهان کد S80 رادیاتور پنلی سپاهان مدل S80  1.069.000
رادیاتور ایران رادیاتور مدل ترمو 7 رادیاتور ایران رادیاتور مدل ترمو 7 1.175.000
رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80 رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80 1.237.000
رادیاتور  استانبول مدل 100 رادیاتور استانبول مدل 120 1.740.000
رادیاتور پنلی مرکوری مدل MK140 رادیاتور پنلی مرکوری مدل MK140 2.500.000

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار