استاندار همدان گفت: دشمنان با تلاش برای ترویج فرهنگ غربی در جامعه ایران، کانون گرم خانواده را هدف خود قرار داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در مراسم رونمایی از سند راهبردی نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه آثار تبلیغات مسموم دشمنان علیه زنان در دهه ۷۰ را اکنون شاهد هستیم، افزود: فرهنگ غربی کانون گرم خانواده را هدف قرار داده است.

او بیان کرد: بانوان نقش بی بدیلی در طول تاریخ داشتند، اما به دلیل کوتاه بینی از زن به عنوان مهجور، خانه نشین و یا به تعبیر غلط غربی‌ها ابزار تبلیغات نام برده می‌شد که امام خمینی (ره) خط بطلانی به این موضوع کشیدند و هویت ذاتی زنان را متبلور کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه به تعبیر امام راحل (ره) اگر زنان نبودند پیروزی انقلاب اسلامی شکل نمی‌گرفت ادامه داد: اگر ما امروز از سردار ملی شهید سلیمانی یاد می‌کنیم به واسطه دامن پاک مادر است.

قاسمی فرزاد ابراز داشت: از شهید همدانی حبیب دل‌ها یاد می‌کنیم به خاطر همین ویژگی‌های برجسته زنان است چراکه در دوران دفاع مقدس اگر مادران و همسران رزمندگان نبودند این حماسه‌ها شکل نمی‌گرفت.

او تاکید کرد: استکبار جهانی تصمیم داشت در جنگ تحمیلی کار انقلاب اسلامی را یکسره کند که به واسطه تربیت رزمندگان در دامان پاک مادر این نقشه شوم به نتیجه نرسید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.