ثبت علامت تجاری خودروی الکترا از سوی بیوک

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این است که علامت تجاری بیوک الکترا حدود یک هفته قبل در آمریکا و کانادا ثبت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، شرکت بیوک در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۱ یک علامت تجاری برای خودروی الکترا در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده آمریکا و اداره مالکیت معنوی کانادا ثبت کرده است.

برای یادآوری، این خودروساز کانسپت کراس اوور الکتریکی الکترا را در نمایشگاه خودروی شانگ‌های در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. این خودرو یک طراحی جدید و مینیمال از بیوک و زیربنای برقی آن دریافت کرده است و با ثبت این علامت تجاری، انتظار می‌رود که خودروساز آمریکایی این کانسپت را در آمریکا تولید کند.

البته Buick قبلاً یک درخواست برای علامت تجاری Electra را در سال ۲۰۱۲ ثبت کرده بود که در سال ۲۰۱۴، USPTO این علامت تجاری را باطل کرد، زیرا هیچ استفاده یا درخواستی برای تمدید آن ارائه نشد. اما با ثبت دوباره این علامت تجاری، به نظر می‌رسد که این خودروساز به صورت جدی تری در حال حرکت به سمت تولید خودروی برقی است.

خودروی الکترا

کانسپت بیوک الکترا که در چین از آن رونمایی شد، ظاهر یک کراس اوور چهار صندلی را با یک خودروی شیک GT ترکیب کرده بود. ویژگی‌های برجسته این کانسپت شامل در‌های پروانه‌ای، چراغ‌های جلو با شکاف نازک، نشان بیوک روشن و چرخ‌های ۲۳ اینچی می‌شود. شایان ذکر است کانسپت بیوک الکترا AWD با دو موتور الکتریکی با قدرت ۵۸۳ اسب بخار (۴۳۵ کیلووات) به نمایش درآمده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار