فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۵۶ تن روغن خوراکی قاچاق و توقیف دو دستگاه خودرو در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:  مأموران انتظامی زاهدان با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، موفق به کشف مقادیر زیادی روغن خوراکی غیرمجاز و قاچاق در این شهرستان شدند.

وی گفت: در این راستا مأموران انتظامی ایست و بازرسی "شهید غفاری" انتظامی زاهدان، شب گذشته هنگام کنترل خودرو‌های عبوری همزمان به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در ادامه گفت: مأموران در بازرسی ازخودرو‌ها ۵۶ تن روغن خوراکی فاقد مجوز‌های قانونی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی رانندگان خودرو‌ها به دستگاه قضائی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی برخورد با قاچاقچیان کالا و سوخت که موجب خروج منابع و سرمایه‌های ملی از کشور می‌شود را با جدیت و با قدرت و اقتدار با این پدیده شوم برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار