دور آزمایشی خودروی بی ام و سری ۵ در اطراف مونیخ

خودروی نسل بعد BMW سری ۵ با طراحی متفاوتی نسبت به مدل‌های آینده این شرکت دیده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، به تازگی تصاویر جدیدی، فرصتی را برای مشاهده خودروی نسل بعدی BMW سری ۵ در جاده‌های عمومی اطراف مونیخ آلمان ارائه داد. مانند سایر عکس‌ها و ویدیو‌های جاسوسی، به نظر می‌رسد نسل بعدی سری ۵ بی ام و، از طراحی سایر محصولات آینده این شرکت استفاده نمی‌کند. در این تصاویر هیچ مدرکی دال بر جلوپنجره بزرگ و طراحی بلوکی که در خودرو‌هایی مانند XM می‌بینیم وجود ندارد. در عوض، به نظر می‌رسد این سدان دارای جلوپنجره کوچک‌تر و ظاهر شیک‌تری است.

در پشت، به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب نسبتاً کوچکی وجود داشته باشد. صندوق عقب نیز خیلی بزرگ به نظر نمی‌رسد، اما احتمالا فضای بار زیادی را ارائه دهد.

البته این خودرو فقط یک نمونه اولیه آزمایشی است، اما به وضوح یک مجموعه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در آن دیده می‌شود.

دور آزمایشی خودروی بی ام و سری ۵ در اطراف مونیخ

خودروی سری ۵ جدید بی ام و، با انواع پیشرانه در دسترس خواهد بود. همچنین مدل معمولی آن دارای موتور‌های احتراقی خواهد بود که برخی از آن‌ها دارای پلاگین کمک هیبریدی خواهند بود.

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۴ به فروش می‌رسد، اما هنوز مشخص نیست که در کدام کشور‌ها عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.