در کنفرانسی که امروز شرکت شیائومی برگزار کرد، دو گوشی جدید خود را به طور رسمی رونمایی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از برند‌هایی است که با تولید محصولات هوشمندی مثل تلفن همراه، ساعت، ایرپاد و تلویزیون این روز‌ها در بازار جهانی درخشیده و به علت ارائه سخت افزار و نرم افزار قوی با قیمت مناسب به کاربر، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این شرکت امروز کنفرانسی را برگزار کرد که در آن از محصولات جدیدش رونمایی کرد.

اولین محصولی که توسط شیائومی رونمایی شد رابط کاربری MIUI ۱۳ بود. این رابط کاربری نسبت به نسل قبل ۵۲ درصد سریع و روان‌تر شده است. این شرکت از رابط کاربری MIUI HOME برای لوازم خانگی هوشمندش در کنار MIUI PAD برای تبلت هایش نیز رونمایی کرد. گفته می‌شود شیائومی برنامه دارد MIUI ۱۳ را از اواخر ماه بعدی میلادی یعنی بهمن ماه برای دستگاه‌های فوق عرضه کند.

رابط کاربری MIUI 13

همچنین گوشی شیائومی ۱۲ دومین محصولی بود که در این کنفرانس به طور رسمی رونمایی شد؛ این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی FHD+ به همراه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. همچنین پردازنده این گوشی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. شیائومی ۱۲ از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر ۶۷ واتی بهره برده است.

گوشی شیائومی 12

همچنین این شرکت از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ سونی به عنوان دوربین اصلی شیائومی ۱۲ استفاده کرده است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل است و با قیمت پایه ۵۸۰ دلار برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به دست کاربران می‌رسد.

شیائومی 12

شیائومی به علاوه، از گوشی ۱۲ پرو خود با دوربینی قدرتمند، صفحه نمایش ۶.۷۳، ۲k و ۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد. همچنین باتری این گوشی ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت است که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی Xiaomi ۱۲ Pro از صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی امولد با رزولوشن ۲K بهره می‌برد. هر سه دوربین گوشی شیائومی ۱۲ پرو، ۵۰ مگاپیکسلی هستند.

گوشی جدید شیائومی

شیائومی ۱۲ پرو در نسخه‌های ۸/ ۱۲۸ گیگابایت، ۸/ ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/ ۲۵۶ گیگابایت که به ترتیب دارای برچسب‌های قیمت ۴۶۹۹ یوان (۷۳۸ دلار)، ۴۹۹۹ یوان (۷۸۵ دلار) و ۵۳۹۹ یوان (۸۴۸ دلار) هستند، در چین عرضه خواهد شد.

گوشی های جدید شیائومی

گفتنی است؛ گوشی‌های سری ۱۲ شیائومی با رابط کاربری MIUI ۱۲.۵ عرضه می‌شوند و MIUI ۱۳ به عنوان به‌روز‌رسانی در ژانویه وارد بازار خواهد شد. این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی به بازار می‌آیند.

شیائومی 12 پرو


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
سلام
هرچه گوشی از دست داده ام یک پای خرابیش آب بوده. لطفا با دقت بهترین گوشی های ضدآب را در همه زمینه ها مقایسه کنید. سپاس
آخرین اخبار