سرهنگ علیمحمدی با بیان اینکه فرهنگ سازی در جامعه یکی از نیاز‌های اساسی در تامین امنیت است گفت: مشارکت مردم در حفظ سرمایه‌های ملی حائز اهمیت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علیمحمدی، رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جلسه تعاملی با فرماندهان یگان حفاظت، اظهار داشت: همه تلاش ما بر این است که ماموریت‌های محوله را بدون کاستی به انجام رسانده و همواره با تشریک مساعی به رفع مشکلات و موانع بپردازیم.

او هدف از تشکیل یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های دولتی را حفاظت از اماکن و اموال دولتی سازمان‌ها و ایجاد امنیت برای اجرای ماموریت‌های ذاتی دستگاه‌های دولتی دانست و افزود: کارکنان یگان‌های حفاظت با انجام صحیح و دقیق وظایف خود شرایط را برای برقراری نظم و آرامش کارکنان یگان حفاظت شونده و مراجعه کنندگان آن‌ها فراهم می‌کنند و قطعا هدف ما جز خدمتگزاری نیست.

رئیس پلیس پیشگیری ایلام، با بیان اینکه یگان‌های حفاظت از سازمان ملی زمین و مسکن، جنگل‌ها و امور اراضی از جمله یگان‌های ارزشی، پیشتاز و موفق در حراست از اراضی ملی و مردمی محسوب می‌شوند، بیان کرد: فرماندهان یگان‌های حفاظت باید سازمان محل ماموریت خود را مانند سایر ماموریت‌های خود در ناجا را بدانند و رفتار‌های مسئولانه‌ی خود را در راستای پیشگیری از جرائم از خود نشان دهند.

سرهنگ علیمحمدی، بر لزوم ارتقای آگاهی مردم جهت صیانت و حفاظت از سرمایه‌های ملی تاکید کرد و افزود: مشارکت همه جانبه مردم برای تحقق این امر ضروری است و همه باید برای حفاظت و صیانت از منابع ملی تلاش کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.