نقص در ویژگی حذف نویز گوشی‌های آیفون ۱۳

یک نقص در iOS ۱۵ از در دسترس بودن حذف نویز در مدل‌های آیفون ۱۳ جلوگیری می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ جالب است بدانید که آیفون دارای قابلیت حذف نویز برای تماس‌های تلفنی است. گوشی‌های مدل آیفون ۵ تا آیفون ۱۲ این ویژگی را دارند و در حالی که انتظار داشتیم برای کاربران آیفون ۱۳ نیز این ویژگی در دسترس باشد، پستی در ردیت توسط کاربری به نام throwawaowl۹۹۹ منتشر شد که دکمه جابه‌جایی این ویژگی در آیفون ۱۲ و مدل‌های قدیمی‌تر در تنظیمات > دسترسی > صدا یافت می‌شود، اما در آیفون ۱۳ ظاهر نمی‌شود.

در حالی که اپل امسال با ویژگی موسوم به "Voice Isolation" حذف نویز را به تماس‌های FaceTime اضافه کرد، اما در تماس‌های معمولی روزانه تلفن همراه کار نمی‌کند.

کاربر throwawayowl۹۹۹ در پست خود در ردیت، نوشت: "چگونه اپل می‌تواند چنین ویژگی اساسی را از یک گوشی ۲ هزار دلاری در سال ۲۰۲۱ حذف کند؟ من یک گوشی گلکسی اس ۶ اج قدیمی دارم که کیفیت تماس آن‌ها قابل مقایسه نیست، صدای S۶ شفاف و عالی است، صدای پس زمینه آن هم در سمت فرستنده و هم در سمت گیرنده صفر است؛ اما آیفون ۱۳ پرو مکس دارای صدا‌های اضافی است و مانند گوشی‌های قدیمی آلکاتل است."

آیفون ۱۳

حتی پس از گذشت دو ماه و آپدیت iOS ۱۵.۲، این مشکل حل نشده باقی مانده است. حتی ظاهراً iOS ۱۵.۳ بتا نیز قادر به رفع یا کاهش این مشکل نیست. باید دید اپل چقدر زمان برای رسیدگی به این مشکل یا صدور یک راه حل برای آن صرف می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: حذف نویز ، آیفون 13
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار