هدفون‌های Edifier X۲ TWS، با قابلیت‌های جدید خود نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیزموچاینا، هدفون Edifier X۲ TWS، دارای طراحی ارگونومیک است تا راحت در گوش شما قرار بگیرد. این هدفون ظاهرشیک خود را حفظ کرده‌ است. وزن هر یک از هدفون‌های Edifier X۲ TWS، ۳.۵ گرم می‌باشد، بنابراین وزن این هدفون در گوش شما احساس نمی‌شود.

هدفون Edifier X۲ TWS توجه زیادی به کیفیت و میزان صدای خروجی دارد. این هدفون برای تولید صدای قوی، از درایور‌های دینامیک ۱۳ میلی متری استفاده کرده است. هدفون‌های Edifier X۲ TWS، دارای قابلیت کاهش نویز تماس بهینه، کاهش تداخل نویز محیطی و افزایش صدای انسان برای وضوح بهتر صدا هستند.

هدفون‌های Edifier X۲ TWS بدون قاب شارژ، 7ساعت عمر می‌کنند.
این هدفون از نظر عمر باتری، می‌تواند به طور مداوم حدود ۷ ساعت بدون قاب شارژ، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین هدفون Edifier X۲ TWS با استفاده از قاب شارژ خود تا ۲۱ ساعت قابل استفاده می‌باشد. هر یک از هدفون‎های Edifier X۲ TWS با باتری‌های ۳۷ میلی آمپرساعتی بسته بندی شده اند، در حالی که قاب شارژ این هدفون، باتری ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. هدفون‌های Edifier X۲ TWS از استاندارد بلوتوث ۵.۱ و پروتکل‌هایی مانند HFP، A۲DP و AVRCP پشتیبانی می‌کنند همچنین این مدل هدفون با رنگ‌های سیاه و سفید در بازار موجود است.

هدفون‌های Edifier X۲ TWS بدون قاب شارژ، 7ساعت عمر می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار