سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت باشگاه پدیده مشهد در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال در مراسم نمادین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: تیم ملی فوتبال بانوان ما در یک رخداد تاریخی برای اولین بار این فرصت را پیدا کرد تا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند. امروز با حضور معاونت بانوان و خانواده وزارت ورزش، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فراکسیون بانوان و معاون امور زنان در فدراسیون فوتبال بازدیدی از اردوی تیم ملی فوتبال بانوان انجام شد. همچنین در این مراسم بازیکنان و کادر فنی تیم ملی صحبت‌های خود را به گوش مسئولان رساندند و این مراسم در فضای کاملا حمایتی برگزار شد.

سرپرست کمیته فوتسال درباره قرارداد داوران و وضعیت لباس آن‌ها گفت: قراردادی که از قبل با مجموعه نفت پارس بسته شده بود تا پایان امسال اعتبار داشت، اما متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی‌های به وجود آمده خیلی مورد تایید قرار نگرفت و عدد رقم قرارداد هم از نظر ما منصفانه نبود. ما با چند شرکت صحبت‌هایی انجام داده و در حال نهایی شدن قرارداد هستیم. به هر حال ما در تامین البسه داوران و هم حامیان مالی، انتظاراتی داریم که امیدوارم هر چه زودتر نهایی شود. ما در قرارداد جدید به دنبال این هستیم که نفع فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته داوران را بالا برده و به هیمن دلیل صحبت‌های مفصلی با گزینه‌های مورد نظر انجام دادیم.

اصولی درباره وضعیت پدیده مشهد در لیگ برتر گفت: من در خصوص این موضوع صحبت‌های مفصلی انجام دادم. ما هم نگران و ناراحت هستیم و از هیچ پوششی هم فرو گذار نخواهیم بود. به هر حال آقایان با صدای بلند گفته اند که به کمک ما نیاز ندارند، اما ما تیم پدیده را متعلق به مشهد و مردم خوب این شهر می‌دانیم و تا آخرین روز از پدیده حمایت خواهیم کرد. من هیچ مشکلی با کسی ندارم و امیدوارم آقایان در کار‌های خود نتیجه را ببینند.


بیشتر بخوانید


سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی و وضعیت ناظم الشریعه گفت: ناظم الشریعه تا پایان سال با ما قرارداد دارد. ما در این مدت روش‌هایی را طراحی کردیم و بر اساس آن شاخص‌هایی را برای سرمربی تیم ملی تعریف کرده ایم. هر کدام از گزینه‌های مورد نظر ما در این قالب قرار بگیرد قطعا با او ادامه خواهیم داد. بعد از آن ما گزینه مورد نظر را تقدیم رئیس فدراسیون فوتبال می‌کنیم و او هم بعد از مطرح کردن در هیئت رئیسه تصمیم گیری‌های لازم را انجام می‌دهد. فعلا مهم‌ترین بحث ما حضور تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال به مسابقات کافا است که در قرقیزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.