مدیریت توزیع برق دزفول گفت: اجرای پروژه‌ی تعویض شبکه سیمی به کابلی در مناطق پر سرقت دزفول با تامین اعتبار لازم آغاز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن نمازی فر مدیریت توزیع برق دزفول گفت: با توجه به وجود پدیده شوم سرقت شبکه‌های سیمی و با هدف مقابله با این روندِ مخرب در جامعه، علاوه بر اتخاذ تمهیدات امنیتی که از سوی فرماندار و فرماندهی نیروی انتظامی و مجموعه حراست این مدیریت صورت گرفته، اجرای پروژه‌ی تعویض شبکه سیمی به کابلی در مناطق پر سرقت دزفول با تامین اعتبار لازم آغاز شده است.

او افزود: فاز اول این پروژه در کوی اندیشه درحال انجام است و مقدمات اجرای فاز دوم آن نیز در کوی سعدی و کوی پردیس در جنوب دزفول فراهم شده که با مشخص شدن پیمانکار ذیصلاح به زودی عملیات تبدیل شش کیلومتر شبکه سیمی به کابلی در دو منطقه مذکور آغاز خواهد شد.

به گفته نمازی فر پروژه توسعه شبکه روشنایی در بلوار شهید دانش را از هفته گذشته با نصب پایه آغاز شده که این عملیات ان شاءالله تا فردا با نصب ۹۰ اصله پایه روشنایی در مسیر برگشت این بلوار به سمت جاده ساحلی به اتمام خواهد رسید.

مدیریت توزیع برق دزفول اضافه کرد: با اجرای این پروژه سه هزار و ۲۰۰ متر دیگر از مسیر کمربندی شهید دانش با نصب ۹۰ اصل پایه، ۹۲ دستگاه چراغ و ۳۲۰۰متر کابل به زودی روشن خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.