با توجه به وضعیت آبی کرونایی استان کرمانشاه و تشکیل کلاس‌های درس، براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات نیز حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز سه‌شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گفت: در برگزاری حضوری امتحانات تمام شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی، زدن ماسک، ضد عفونی اماکن و کلاس‌های درس به صورت دقیق انجام می‌شود.

او شکل و چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان به جزء پایه ۹ و ۱۲ را بر عهده شورای مدارس دانست و افزود: شورای مدرسه متشکل (معلمان، انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی مدرسه) تصمیم گرفته و تعیین می‌کنند امتحانات چگونه و به چه صورت برگزار شود.

یزدان پناه یادآور شد: آموزش و پرورش برای مدارس در برگزاری امتحانات محدودیت زمانی نگذاشته و شورای مدارس می‌توانند با فاصله زمانی مناسب امتحان دروس را برنامه ریزی و برگزار کنند.

او از خانواده‌ها خواست بگذارند دانش آموزان سر امتحانات حاضر شوند و بدانند سلامت بچه‌ها اولویت وزارتخانه است و اگر خطری باشد خود آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد امتحانات حضوری برگزار شود.

یزدن پناه گفت: دانش آموزانی که بیمار هستند و نمی‌توانند سر امتحان حاضر شوند باید گواهی پزشک ارائه داده تا نمره دروس آن‌ها در امتحانات خرداد برای دی ماه نیز لحاظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا تاکید کرد: هر لحظه ستاد ملی تصمیم بگیرد امتحانات غیر حضوری باشد ما برگزاری حضوری امتحانات را تعطیل کرده و در بستر شبکه شاد آن را برگزار می‌کنیم.

یزدان پناه از دانش آموزان خواست دُزهای واکسن کروناس خود را براساس قوانین ابلاغیه بهداشتی در موعد مقرر تزریق کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.