معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری کرج فراهم آوردن شرایطی برای تأمین رفاه و امنیت شغلی کارکنان شاغل در این مجموعه است که آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در این راستا برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمود شکریان، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری کرج که با محوریت برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی تمام توان خود را گذاشته تا آزمون تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی شهرداری با کمترین خطا و در فضایی آرام برگزار شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با اشاره به این که درمجموع ۲۵۰ نفر در فرایند برگزاری این آزمون درگیر هستند، افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری کرج فراهم آوردن شرایطی برای تأمین رفاه و امنیت شغلی کارکنان شاغل در این مجموعه است که این آزمون هم در این راستا برگزار می‌شود.

او گفت: تاکنون هزار و ۷۳۳ نفر در سامانه شهرداری برای شرکت در آزمون تبدیل وضعیت ثبت‌نام کرده‌اند که لازم است همه آن‌ها طی سه روز آینده در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر کارت‌های ورود به جلسه آن‌ها را صادر کنیم.

شکریان افزود: با ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مذکور، روز و ساعت دریافت کارت ورود به جلسه از طریق پیامک به آن‌ها اعلام می‌شود.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز گفت: در روز برگزاری این آزمون، شاهد برپایی باجه‌های رفع نقص در دانشگاه خوارزمی که به‌عنوان محل برگزاری آزمون مشخص‌شده، خواهیم بود تا نواقص احتمالی کارت‌های صادرشده رفع شود.

او افزود: با توجه به این که ممکن است برخی به دلایل مختلف از روند ثبت‌نام در این آزمون جامانده باشند، احتمال افزایش تعداد ثبت نامی‌ها طی چند روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.