رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دی ماه برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عمار ایزدیار، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج استخدام رسمی نیروهای شهرداری را در گروی برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان دانست و گفت: این آزمون در دی ماه سال جاری با همکاری سازمان سنجش و آموزش برگزار می شود.

او از اتمام فرایند بررسی و تدقیق اطلاعات نیروهای شرکتی در کمیته تخصصی ذیربط اشاره کرد و افزود: در راستای عدالت شغلی، پیگیر قطعی شدن دستورالعمل جدید استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان مجموعه شهرداری با توجه به سوابق شغلی، سنوات و تحصیلات هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری به عنوان نهاد عمومی و غیر دولتی تابع قوانین استخدامی است، گفت: تمامی کارکنان حائز شرایط به جز ایثارگران از طریق برگزاری آزمون حضوری و بر اساس یک سری شرایط از جمله تحصیلات بالای فوق دیپلم ، سنوات و وجود پست سازمانی انجام می شود.

او افزود: تعداد ۱۷۸۰ نفر از نیروهای شهرداری در آزمونی که در دی ماه برگزار خواهد شد، شرکت و رقابت می کنند و از این تعداد ۳۷۰ نفر طی ۱۰ درصد پست مصوب سازمانی پس از احراز شرایط و کسب ۱۰۰ امتیاز به استخدام شهرداری در می آیند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.