رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: رویکرد لایحه بودجه سال آینده تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی در استان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان ابراز داشت: قانون بودجه برای یک سال تعریف می‌شود و تحقق رشد اقتصادی ۸.۶ درصدی استان سمنان نیز برای یکسال آینده پیش‌بینی شده و سمنان برای تحقق این رویکرد جزو استان‌های پیشرو است.

وی افزود: هدفگذاری دولت در بودجه سال آینده اهرم قراردادن بودجه برای تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در کشور است و بر همین اساس رشد اقتصادی به صورت ملی، استانی و شهرستانی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: ابراز‌ها در تحقق رشد اقتصادی مهم است تا فاصله طبقاتی افزوده نشود و این ابراز‌ها در بودجه سال آینده دیده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان اضافه کرد: در لایحه بودجه سال آینده عدالت‌محوری همزمان با رشد اقتصادی لحاظ شده تا فاصله طبقاتی ایجاد نشود.

وی بیان کرد: توجه به عدالت محوری در کنار توجه به رشد اقتصادی در لایحه بودجه سال آینده نقطه قوت است و همه بخش‌های مختلف باید برای تحقق این ۲ رویکرد همدل و همراه باشند.

وی تصریح کرد: افزایش بهره‌وری در کشاورزی یکی از راهبرد‌های تحقق رشد اقتصادی استان سمنان است و این مهم مورد توجه باید باشد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری برخی وظیفه‌ها به وزاتخانه‌ها و دیدن وظیفه ملی از دیگر ابزار‌های تحقق رشد اقتصادی است که دولت این موارد را در لایحه بودجه سال آینده دیده است.

وی یادآور شد: توجه ویژه برای تحقق رشد اقتصادی و رونق تولید از نقاط مثبت و متمایز لایحه بودجه سال آینده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار