جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ادعا‌های ائتلاف سعودی مبنی بر دخالت این جنبش در یمن را مضحک و پیش پا افتاده توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آنچه سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره دخالت حزب الله در جنگ یمن ادعا کرده است، مضحک است و ارزش پاسخگویی ندارد.

در بیانیه حزب الله آمده است: «آنچه در نشست خبری سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی درباره آنچه او شواهدی مبنی بر دخالت حزب الله در یمن خواند، عنوان شد، پیش پا افتاده و مضحک است و ارزش اظهار نظر و پاسخگویی ندارد.»

این بیانیه در حالی صادر می‌شود که سخنگوی ائتلاف سعودی کلیپی را نشان داد که در آن ادعا کرد حزب الله در هدایت و آموزش مبارزان یمنی دخالت دارد. در این کلیپ‌های ساختگی، شخصی نشان داده شده بود که ادعا می‌کرد این شخص از کارشناسان حزب الله بوده و در حال آموزش ابوعلی الحکیم، رئیس سازمان اطلاعات دولت صنعاست.

در پی این اقدام سخنگوی ائتلاف سعودی، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله در توییتی ادعا‌های ائتلاف متجاوز سعودی را بر اساس یک فیلم جعلی و دوبله شده شرم آور توصیف کرد.

حمله ائتلاف سعودی به یمن وارد هفتمین سال خود می‌شود و سعودی‌ها به جز کشتار و ویرانی، دستاوردی نداشته اند. سعودی‌ها با سریال شکست در این جنگ روبرو شده‌اند و نیرو‌های مردمی یمن به موفقیت در صحنه میدانی و سیاسی دست یافته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
کاش ایران نیزبجای درازکردن دست دوستی بطرف آل‌یهودعربستان سعودی حقه باز،، با شلیک صدها موشک نقطه زن به سوی زیر ساختهای اقتصادی عربستان،،،،، از بمباران و موشکباران مردم بی دفاع و بی‌گناه یمن جلوگیری می‌نمود٪..
آخرین اخبار