مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه،گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۵۰ هزار میلیارد ریال درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد کرمانشاه ثبت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرید خلیلی مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۲۲۶۵ درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد استان کرمانشاه ثبت شده، گفت : این درخواست‌ها در صورت تحقق ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ۳۱ هزار و ۹۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

او سهم بخش صنعت از این درخواست‌ها را ۵۴ درصد، سهم بخش کشاورزی را ۴۱ درصد و سهم بخش خدمات را پنج درصد اعلام کرد.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۵ درصد مجموع درخواست‌های ثبت شده با موفقیت مجوز‌های لازم را دریافت کرده اند، افزود: این میزان شامل ۱۲۴۶ مورد است که مجوز این درخواست‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه صادر شده است.

خلیلی سرمایه‌گذاری این درخواست‌ها را یکصد هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی آن‌ها را ۱۹ هزار و ۹۷۸ نفر اعلام کرد.

او افزود: از بین درخواست‌های سرمایه‌گذاری که مورد موافقت قرار گرفته نیز ۷۵ درصد در بخش صنعت، ۳۲ درصد در بخش کشاورزی و ۳۳ درصد در بخش خدمات بوده است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه ادامه داد: پروژه‌هایی که روند اجرایی آن‌ها پس از اخذ استعلامات آغاز می‌شود به صورت مستمر در سامانه پنجره واحد رصد شده و روند پیشرفت کار آن‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

خلیلی درباره ۴۵ درصد درخواست‌هایی که هنوز مجوز‌های لازم را دریافت نکرده اند گفت: ۲۳ درصد این درخواست‌ها در دست بررسی بوده و ۲۲ درصد دیگر از سوی دستگاه‌ها به دلیل موانع موجود منتفی اعلام شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.