مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهاباد ۵ دستگاه ماینر قاچاق را در یک منزل مسکونی کشف و ضبط کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهاباد در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری کالا‌های قاچاق از نوع ماینر در یک منزل مسکونی به محل اعزام شدند.

نجف زاده گفت: بارعایت موازین شرعی و قانونی در حین بازرسی از منزل مذکور ۵ دستگاه ماینر را به ظن قاچاق کشف و ضبط شد و مراتب جهت رسیدگی و اظهار نظر قانونی به تعزیرات حکومتی مهاباد ارسال کردند.

وی گفت: متهم توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مهاباد و احضار و ضمن قبول مالکیت کالا‌های مکشوفه از ارائه هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی دال بر ورود قانونی کالا به کشور اظهار عجز کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه مذکور نیز پس از طی تشریفات قانونی، دفاعیات غیر موجه و غیر مستدل، عدم اخذ مجوز قانونی از مراجع ذی ربط و نیز عدم پرداخت حقوق و عوارض گمرکی اتهام وارده را نسبت به مشارالیه محرز دانسته و وی را علاوه بر ضبط ماینر‌های مکشوفه به نفع دولت به جزای نقدی بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال محکوم کرد.

وی ضمن تشکر از تعامل و همکاری شهروندان با پلیس از آن‌ها خواست: هرگونه فعالیت غیرمجاز و استخراج ارز دیجیتال در سطح شهرستان را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار