بخشدار دامن ایرانشهرگفت: عملیات ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری روستای آبادان این بخش از سال ٩٧ شروع شده و ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این مجتمع خدماتی پنج میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  تیمور کریمزایی  بخشدار دامن ایرانشهر  گفت: عملیات ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری روستای آبادان این بخش از سال ٩٧ شروع شده و ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل این مجتمع خدماتی پنج میلیارد ریال نیاز است.

تیمور کریمزایی گفت: تکمیل مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری روستای آبادان نیازمند اهتمام ویژه مسوولان است.

وی گفت:تاکنون یک میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه شده بطوریکه عدم پرداخت به‌موقع اعتبارات تخصیص یافته باعـث تعطیلی آن شده است.

وی گفت: برای ساخت مجتمع خدماتی، رفاهی و گردشگری روستای آبادان سه میلیارد ریال در سال ٩٧ پیش‌بینی شده بود که متاسفانه ٣٠ درصد این مبلغ پرداخت شده است.

بخشدار دامن ایرانشهر گفت:نیاز روستا‌ها برای توسعه و جلوگیری از مهاجرت فراهم کردن زیر ساخت‌ها است.

وی گفت: روستای آبادان با چشم‌انداز‌های زیبا، نخل‌های سرسبز در کنار جاده ترانزیت چابهار - میلک قرار گرفته بطوریکه قابلیت گردشگری را دارد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان روستای آبادان با جمعیت بیش‌از چهار هزار نفر ضروری است تا زمینه‌ی فراهم دیدن زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نیاز مورد توجه قرار گیرد.

روستای آبادان از توابع بخش دامن در ١۵ کیلومتری شمال غربی ایرانشهر در کنار جاده ترانزیتی چابهار - میلک قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.