مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: ۱۳۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی استان صدور و تمدید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه نخست امسال در زمینه صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی استان تعداد ۱۳۳ فقره بوده است.

او ادامه داد: این پروانه‌ها در زمینه فرآورده‌های تولیدی مصالح ساختمانی، معدنی، غذایی و کشاورزی، مکانیک، فلز شناسی، بسته بندی، سلولزی و شیمیایی صادر شده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه سال جاری تعداد ۶۹ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی مختلف صادر و ۶۴ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری نیز تمدید شده است.

علایی ادامه داد: با صدور و تمدید تعداد ۱۳۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحد‌های تولیدی و خدماتی شاهد تحقق ۱۵۰ درصدی برنامه عملیاتی سال جاری در ۹ ماهه بوده ایم.

او با بیان اینکه مدت زمان انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌های استاندارد صادره سه سال می‌باشد گفت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد نشان از افزایش تولید با کیفیت و ایجاد اشتغال و رشد و توسعه تولیدات در استان را دارد.

مدیرکل استاندارد اردبیل در پایان ادامه داد: مردم می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت استاندارد کالا اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد می‌توانند مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.