رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از «نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰» از غرفه جهاددانشگاهی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی و دکتر بابک نگهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از غرفه جهاددانشگاهی واحد استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی بازدید کردند.

جهاد دانشگاهی استان بوشهر با ارائه دو طرح فناورانه ملی «دانش فنی تولید بچه ماهی سی‌باس» و «تولید غذای آبزیان» از جمله جلبک، روتیفر و آرتیمیا در بخش آبزیان و حوزه «آموزش و مشاغل خانگی» و حوزه نفت و گاز در «نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰» حضور دارد.

نمایشگاه دستاورد‌های جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ از امروز(یکشنبه ۵ دی) در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران کار خود را آغاز کرده است و تا نهم دی ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه با هدف معرفی مهم‌ترین دستاورد‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش و کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی و نوآوری دایر شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.