سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه گفت: هوشیاری بازرسان شبکه دامپزشکی تخلف یک واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی را آشکار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سالاری، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه گفت: یک واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن بهداشت فردی و محیط، شرایط نگهداری نامناسب، بهداشت فرآورده‌های خام دامی نامطلوب با آزمایش‌های انجام شده و بالا بودن بار میکروبی فرآورده با دستور مقام قضائی پلمپ شد.

او گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده، برنامه بازدید مشترک از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شامل فروشگاه ها، رستوران، قصابی و مرغ فروشی برای برخورد با موارد تخلف بهداشتی تهدید کننده سلامت عمومی، به صورت متناوب انجام می‌شود که در این خصوص با تیزبینی و هوشیاری بازرسان شبکه دامپزشکی ابرکوه تخلف این واحد صنفی آشکار شد.

سالاری گفت: همه کارکنان مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی از انجام هرگونه تخلف و تقلب در حیطه مواد خام دامی بپرهیزند و با رعایت کامل اصول و شرایط بهداشتی از به خطر انداختن سلامتی شهروندان و هموطنان اجتناب کنند و نهایت دقت و تلاش خود را در موازین و مقررات بهداشتی انجام دهند، زیرا شبکه دامپزشکی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و نقض قوانین بهداشتی فرآورده‌های خام دامی مراتب را پیگیری و با ارجاع پرونده متخلفین به دادگستری برای صدور حکم مجازات از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کند.

او اظهار داشت: از شهروندان درخواست می‌شود در سریع‌ترین زمان موارد تخلف بهداشتی در مراکز تولید و عرضه انواع فرآورده‌های خام دامی و لبنی را به شبکه دامپزشکی شهرستان ابرکوه با شماره تماس‌های ۰۳۵۳۲۸۳۸۱۳۱و ۰۳۵۳۲۸۳۹۱۳۱ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.