مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از شعارهای اصلی شورای ششم "مسجد محوری" بوده که در این دوره از شورای اسلامی شهر مشهد میان این دو پیوند برقرار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد شیخانی مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شناسایی دغدغه‌ها، نیازها، اولویت‌ها و درخواست‌هایی که مردم در مشهد دارند، می‌تواند مبنای سیاست گذاری‌های شورای شهر باشد؛ از همین رو برنامه ثابتی برای حضور اعضا در مساجد و پاسخگویی آن‌ها به سوالات و دغدغه‌های شهروندان تحت عنوان «پای حرف مردم» تمهید شده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه در تلاشیم دوشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد سطح شهر این نشست را برپا کنیم، گفت: امیدواریم با دریافت بازخوردهای مثبت از این طرح، بتوانیم برنامه را گسترش دهیم.

شیخانی با اعلام اینکه شورا جنبه سیاست گذاری داشته و بال اجرایی به عهده شهرداری و معاونان شهرداری مناطق است، گفت: تلاش است در این نشست‌ها دغدغه‌های مردم را بشنویم، موارد اولویت‌دار اگر قابلیت حل موضوع داشت را در همان مکان با نظر اعضای شورای شهر بررسی و مدیران شهری درصدد اجرای آن برآیند، در غیر این صورت موضوع جهت تصویب با اولویت در دستور کار شورای شهر قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: نخستین نشست روز دوشنبه هفته آتی در شهرک شهید رجایی برگزار می‌شود که دعوت از همشهریان و اطلاع رسانی از جانب معتمدین محله، شهرداری منطقه، در بستر شبکه‌های اجتماعی و با حضور مردم صورت می‌پذیرد.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد با اعلام اینکه در این نشست مطالبی تحت عنوان مسائل، اولویت‌ها و نیازها مطرح می‌شود، گفت: این مسائل به صورت مکتوب جمع آوری شده و به اعضای شورای اسلامی شهر مشهد تقدیم می‌گردد؛ در صورتی که موضوعات در حیطه شهرداری باشد، دستورات لازم برای پیگیری توسط شهرداری‌ مشهد و سایر نهادهای ذی ربط داده می‌شود.

شیخانی گفت: براساس تفکیک نیازها و اولویت‌هایی که مربوط با حوزه شهرداری باشد، سیاست گذاری لازم انجام و برای حل موضوع و گره‌گشایی به شهرداری ارجاع می‌شود.

وی در پایان گفت: صفحه «شورای من» در فضای مجازی پیگیر نیازها و درخواست‌های مردم بوده و نشست «پای حرف مردم» به صورت حضوری درصدد گره‌گشایی از درخواست‌های همشهریان است، که به صورت مکمل عمل کرده و یک هدف واحد را دنبال می‌کنند.


انتهای پیام//ر.ا.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار