میدان واقع در بلوار شاهنامه به نام «سپهبد» نامگذاری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در روز ایمنی و کاهش بلایای طبیعی قرار داریم و در کشور باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم که شاهد انفاقاتی مثل بم نباشیم، هرچندکه مردم ما نشان دادند در چنین شرایطی در کنار همدیگر هستند و یکدیگر را حمایت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این موضوع مهمی است که در حوزه شهر باید به جد دنبال شود و ساخت‌وسازها با اصول انجام شود.

موحدیان گفت: این موضوع مهمی است که در حوزه شهر باید به جد دنبال و ساخت‌و‌ساز‌ها با اصول انجام شود.

وی گفت: نکته مهم اقدامات پیشگیرانه برای رخ‌ندادن این اتفاقات است. در بحث کرونا هم با حضور گروه‌های جهادی که شکل گرفت، کمک قابل توجهی به کنترل این بیماری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هفتم دی ماه، روز سواد‌آموزی را گرامی می‌داریم.

وی گفت: امام نگاه تیزبینانه‌ای به این موضوع داشتند و این نهضت را مطرح کردند. از افتخارات کشور ما این است که کمتر از پنج درصد مردم سواد ندارند که امیدواریم جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور را برگزار کنیم.

موحدیان گفت:  ۹دیماه به‌عنوان روز بصیرت نام‌گذاری شده است و بر همین اساس بحث بصیرت مردم، صبر و استقامت مردم در این روز مطرح است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در بحث بصیرت حضور گسترده مردم طومار دشمنان را به هم ریخت؛ حضور مردم در این روز اعجازانگیز بود و در عرصه‌های مختلف همیشه قابل اهمیت است. امیدواریم قدردان باشیم و به اصل اساسی که همان بصیرت است و سردمدار آن رهبر معظم انقلاب بودند، توجه کنیم.


تصویب لایحه نام‌گذاری یک موزه و تغییر نام دو معبر

ماده واحده: به شهرداری مشهدمقدس اجازه داده می‌شود، نسبت به نام‌گذاری یک موزه و تغییر نام دو معبر به شرح ذیل اقدام نماید.
۱. نام‌گذاری موزه مدرسه آیت‌الله کاشانی واقع در خیابان نبوت به نام شهدای دانش‌آموز (منطقه ۴)
۲. تغییر نام معبر نکاح واقع در خیابان عبدالمطلب۲۲ به نام رئوف (منطقه۲)
۳. تغییر نام معبر شارستان ته‌پل‌محله واقع در خیابان آیت‌الله شیرازی ۵ به نام شارستان علامه حسن‌زاده آملی با حفظ زیرنویس «ته‌پل‌محله» (منطقه ثامن)


تصویب طرح نامگذاری میدان واقع در بلوار شاهنامه به نام «سپهبد»

ماده واحده: شهرداری مشهدمقدس مکلف است به منظور گرامیداشت نام و یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، میدان واقع در بلوار شاهنامه (ورودی جلوخان آرامگاه فردوسی) را به نام «سپهبد» نامگذاری نماید.

 

انتهای پیام//س.ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
چقدر اسم خیابون عوض میکنید این همه مشکل اقتصادی و معضلات اجتماعی داریم تو مشهد