مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در دو دهه اخیر بیش از ٨٠٠ مصوبه در حوزه دفاع مقدس به تصویب رسیده است ولی تنها ١٠ درصد از آن اجرایی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کوشکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: طرح‌های حوزه دفاع مقدس شامل عمرانی و فرهنگی است که در برنامه ٤ ساله پیش بینی شده است و نیاز به حدود ٧٠٠ میلیارد تومان اعتبار است تا عقب ماندگی‌ها در این حوزه جبران شود.

استاندار فارس هم در این نشست گفت: مصوبات اجرایی نشده در حوزه دفاع مقدس باید دسته بندی شوند و هر ارگانی که مرتبط است را نیز مطلع کنند و در این خصوص باید کمیته مالی نیز تشکیل شود و جذب اعتبارات از محل‌های مختلف انجام شود، چون ٩٥ درصد مواردی که اجرا نشده است بدلیل بی ارادگی و بی پولی است.

محمد هادی ایمانیه به راه اندازی صندوق مسئولیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: این صندوق به منظور پیشرفت و آبادانی استان راه اندازی می‌شود و منابع مالی متعددی وارد این صندوق خواهد شد و از این صندوق نیز کمک‌هایی به حوزه دفاع مقدس می‌شود.

استاندار فارس همچنین گفت: کارگروهی نیز برای اجرایی کردن مصوبات و طرح‌های حوزه دفاع مقدس در فارس با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس تشکیل شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.