رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۸۵ درصد از جمعیت ۱۸ سال به بالا حداقل یک دز از واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاالدین حسینی رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هم اکنون در مجموع ۱۷۱ هزار و ۳۰۰ نفر دز نخست، ۱۴۱ هزار و ۸۶۰ نفر دز دوم و هفت هزار و ۳۰۹ نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را در این شهرستان دریافت کرده اند.

حسینی گفت: تا روز گذشته ۳۲۰ هزار و ۵۵۹ دز واکسن در مهاباد تزریق شده و هم اینک ۸۸ درصد از جمعیت ۴۰ تا ۴۹ سال، ۹۲ درصد از جمعیت ۵۰ تا ۵۹ سال و ۸۹ درصد از جمعیت بالای ۶۰ سال در این شهرستان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: همچنین بیش از ۱۹۲ هزار نفر از جمعیت هدف بالای ۱۲ سال در این شهرستان واکسن تزریق کردند که از این تعداد ۱۷۱ هزار نفر حداقل یک دز واکسن به آن‌ها تزریق شده است.

حسینی گفت: در جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال نیز ۸۲ درصد واکسن نوبت اول و ۶۲ درصد نیز نوبت دوم را دریافت کرده اند، هدف ما در تزریق واکسن کرونا، ۹۰ درصد از جمعیت واجد شرایط است که خوشبختانه با مشارکت مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان در حال نزدیک شدن به این هدف هستیم.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.