رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون در این شهرستان، ۳۱۱ هزار و ۶۴۰ دز واکسن تزریق شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: تاکنون ۳۱۱ هزار و ۶۴۰ دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده که از این تعداد ۱۶۹ هزار و ۹۶۴ دز واکسن در نوبت اول، ۱۳۷ هزار و ۳۸۳ دوز واکسن در نوبت دوم و ۴ هزار و ۲۹۳ دوز واکسن در نوبت سوم تزریق شده است.

امینی با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد ایجاد شده، افزود: اکنون که شرایط مناسبی برای دریافت واکسن فراهم شده است شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان شان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مهاباد هم اکنون در وضعیت آبی مقابله با کرونا قرار دارد، تاکید کرد: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا بتوان از شیوه پیک بعدی جلوگیری کرد.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد بیان کرد: هم اکنون در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود و همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.