رئیس شبکه بهداشت مهاباد گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از مجموعه کادر درمان و افراد واجد شرایط در این شهرستان دز سوم واکسن خود را دریافت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قاسم امینی رئیس شبکه بهداشت مهاباد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۶۵۰ نفر شامل مجموعه کادر درمانی و افراد واجد شرایط ۶۰ سال به بالا که حداقل چهار ماه از نوبت دوم واکسن آن‌ها گذشته، دز سوم خود را نیز دریافت کرده اند.

امینی با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد ایجاد شده، افزود: اکنون که شرایط مناسبی برای دریافت واکسن فراهم شده شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان شان استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می‌شود و همچنین تیم‌های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستا‌های اقماری و واحد‌های تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به آمار ۹۰ درصدی دریافت واکسن کرونا، حداقل باید ۵ هزار نفر از شهروندانی که واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، اقناع شوند تا نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.

رئیس شبکه بهداشت مهاباد با اشاره به اینکه مهاباد هم اکنون در وضعیت زرد مقابله با کرونا قرار دارد، تاکید کرد: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا بتوان از شیوه پیک بعدی جلوگیری کرد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.