مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت:در هشت ماهه امسال ۱۵هزار و ۴۱۴ مورد ولادت در استان به ثبت رسیده که ۲۷۴ مورد دوقلو بوده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، اسد حسن زاده، مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: در هشت ماهه سال گذشته ۱۶ هزار و ۲۶ مورد موالید در استان همدان به ثبت رسید که تعداد موالید به ثبت رسیده در هشت ماه ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۳/۸ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در هشت ماهه امسال  ۱۵هزار و۴۱۴ مورد ولادت در استان همدان به ثبت رسیده که ۲۷۴ مورد از این موالید ثبت شده، دوقلو بوده اند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان  با بیان اینکه در همین مدت ۱۰ مورد سه قلوزائی در این استان به ثبت رسیده گفت: بر اساس آمار در هر شبانه روز ۶۳ نوزاد و در هر ساعت سه نوزاد در استان همدان متولد شده است.

او عنوان کرد: امیرعلی، علی، آریا، امیرحسین و محمدحسین در گروه پسران و رستا، فاطمه، زهرا، آوا و زینب بیشترین فراوانی انتخاب نام در گروه دختران از ابتدای سال تا کنون را در استان همدان داشته اند.

مدیرکل ثبت احوال استان همدان همچنین با اشاره به آمار فوتی‌های ثبت شده استان همدان از ابتدای سال تاکنون گفت: در هشت ماهه امسال تعداد ۱۰هزار و۳۱۳ مورد وفات در استان همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۵ درصد افزایش یافته است.

حسن زاده از افزایش چهار درصدی میزان ازدواج در استان همدان به نسبت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت تعداد هشت هزار و۸۸۴ مورد ازدواج در استان همدان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با چهار درصد افزایش همراه بوده است.

او همچنین اضافه کرد در هشت ماه امسال دو هزار و ۴۲۶ مورد واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  ۹/۹ درصد کاهش دارد.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.