عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران موظف است گزارش واحد درآمد‌های اجرایی را به شورای شهر ارسال کند و باید زودتر این اقدام را انجام دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا در تذکر پیش از دستور اظهار کرد: طبق بخش ه بند یک تبصره یکم بودجه مصوبه شهرداری تهران در سال ۱۴۰۰ مبنی بر اینکه شهرداری تهران موظف است گزارش واحد درآمد‌های اجرایی را به شورای شهر ارسال کنند، شهرداری تهران باید زودتر این اقدام را انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین سازمان‌های دیگر باید مازاد نقدینگی حاصل از فعالیت‌های اقتصادی‌شان را به حساب خزانه شهرداری تهران واریز کنند و در مورد دیگر گفته شده که معاونت توسعه شهری شهرداری باید برای اعضای شورای شهر نام کاربری ایجاد کند تا دسترسی به مسائل مالی داشته باشند، اما در دوره جدید صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران گفت: جلسات کمیته تخصیص با رعایت شرایط تخصیص شده هرماه باید برگزار شود و گزارش آن باید اعلام شود، اما صورت نگرفته است. این موارد تکالیفی است که در بودجه به آن اشاره شده است و از شهرداری می‌خواهیم به وظایف خود عمل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار