امام جمعه اسدآباد گفت:استقبال بی نظیر مردم دیارسیدجمال از خانواده شهید ترابی بسیار تحسین برانگیز بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حسینی مجد,امام جمعه اسدآباد استقبال بی نظیر مردم دیارسیدجمال از خانواده شهید ترابی بسیار تحسین برانگیز  دانست و بیان کرد:این استقبال نشان داد مردم شهیدپرور این شهر به آرمان‌ها پایبند هستند.

او در جلسه ستاد هماهنگی مراسم روز بصیرت اضافه کرد:مقرر شده است خانواده این شهید عزیز نظر خود درباره انتقال یا حفظ پیکر پاک فرزندشان را اعلام نمایند اما من به این خانواده قول دادم اگر پیکر شهید شما در اسدآباد بماند مردم این شهر میزبان خوبی برای او خواهند بود.

پنجشنبه گذشته مردم اسدآباد از خانواده شهید گرانقدر حمید رضا ترابی که در بوستان جنگلی گردنه اسدآباد مدفون است استقبال کردند .

شهید حمید رضا ترابی به عنوان شهید گمنام در این منطقه به خاک سپرده شده بود و بعد از اعلام نتایج آزمایش های دی ان ای هویت این شهید عزیز مشخص شد و خانواده او بعد از ۳۶ سال انتظار پنجشنبه گذشته در میان استقبال باشکوه مردم اسدآباد، مزار فرزند خویش را در آغوش گرفتند.

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش به فرارسیدن دو مناسبت روز بصیرت و مقاومت در دی ماه اشاره داشت و گفت:برنامه ریزی شهرستان برای این دو روز باشکوه باشد چرا که انتقال مفاهیم اینگونه ایام باعث بصیرت افزایی مردم می شود.

حجت الاسلام حسینی مجداز ادارات مختلف خواست با برنامه ریزی صحیح ، ابعاد فتنه ۸۸ تشریح شود چرا که توصیف این اتفاق به‌عنوان یک حادثه در امواج پس از انقلاب ضروری است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.