یادواره و مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید علی چیت‌سازیان و شهدای واحد اطلاعات عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یادواره و مراسم سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید علی چیت‌سازیان و بیش از ۱۰۰ شهید واحد اطلاعات عملیات لشکر انصارالحسین (ع) به همت ستاد یادواره این شهید، برگزار می‌شود.

این یادواره پنج‌شنبه بیستم آبان ماه پس از نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان با حضور آقایان و بانوان همراه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می‌شود.

مراسم با حضور آقای احمد ابوالقاسمی قاری بین‌المللی قرآن، خاطره‌گویی هم‌رزمان شهید چیت‌سازیان و اجرای نمایشنامه‌ای از زندگینامه‌ی این شهید برگزار خواهد شد.

سردار شهید علی چیت‌سازیان، متولد ۱۹ آذر ۱۳۴۱ در همدان فرمانده اطلاعات عملیات لشکر انصارالحسین (ع) در دوران جنگ ایران و عراق بود.

فرماندهان عراقی به او لقب عقرب زرد داده بودند. از معروف‌ترین سخنان او این است که کسانی می‌توانند از سیم‌خاردار‌های دشمن رد شوند که در سیم‌خاردار نفس خود گیر نکرده باشند.

این سردار ملی و سرباز فداکار اسلام در روز چهارم آذر ۱۳۶۶ در حین انجام یک مأموریت گشت شناسایی در منطقه ماووت عراق در عملیات نصر ۸، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.