بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد به ۲ هزار و ۸۸۶ مورد رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۸۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح تنظیم بازار شهرستان، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲ هزار و ۸۸۶ بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۷۲ پرونده تعزیراتی به ارزش بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریال شده است.

جهین گفت: از ابتدای امسال تمامی بازرسان صمت و اتاق اصناف به عنوان بازوی اجرایی ستاد کرونای این شهرستان، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد‌های صنفی نظارت داشته‌اند.

وی گفت: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته طی سال جاری بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

جهین گفت: طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۲ شیفت کاری اجرا می‌شود، شهروندان در صورت تخلف هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، درج نکردن قیمت، تخلفات بهداشتی از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.