ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شهرستان موفق به توقیف ۲ دستگاه کامیون و کشف حدود ۱۱ تن مرغ زنده قاچاق شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی از کامیون‌های توقیفی نزدیک به ۱۱ هزار کیلوگرم مرغ زنده قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

انهدام باند سارقان منزل درکرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند ۳ نفره سارقان منزل در مرکز استان خبر داد و گفت: اعضای باند در بازجویی‌ها به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

علیرضا دلیری افزود: به دنبال وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل اختفای هر سه عضو باند در شهرک سجادیه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

 دلیری با بیان اینکه متهمان از سارقان سابقه دار هستند، افزود: این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در کرمانشاه

ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری یک موبایل قاپ حرفه‌ای که مرتکب ۷ فقره سرقت شده بود خبر داد.

پس از وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۲۲ بهمن با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به ۷ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.