فرمانده انتظامی صحنه گفت : راز قتل جوان ۳۵ ساله، با احضار خواهرزاده مقتول برملا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر رضایی فرمانده انتظامی صحنه از برملا شدن راز قتل جوانی در شهرستان صحنه خبر داد.

او گفت : در ابتدای شهریور ماه امسالی درپی وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت (سقوط از کوه) در یکی از مناطق حوزه ماموریتی و بررسی‌های اولیه و اظهارات خانواده متوفی مبنی برپرت شدن از کوه‌های اطراف منطقه و فوت مردی ۳۵ ساله علی‌رغم نبود شکایت خانواده از فرد خاصی و نبود مستندات لازم در خصوص نحوه حادثه، این موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه ادامه داد: ضمن هماهنگی لازم قضایی و انجام اقدامات فنی و دلایل محکمه پسند در نهایت عوامل پلیس به همسر ۳۲ ساله متوفی و مرد ۳۰ ساله‌ای که خواهرزاده مقتول بود مشکوک شدند.

او افزود: با هماهنگی دادستان افراد فوق احضار ومورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند که در نهایت خواهرزاده مقتول به قتل دایی خود به دلیل اختلافات خانوادگی با نقشه تفریح و گردش در کوه‌های اطراف و پرت کردن وی از ارتفاع اعتراف کرد.

رضایی گفت: شخص قاتل با تشکیل پرونده قضایی و قرار بازداشت راهی زندان شد

باند سارقان منزل در اسلام آبادغرب منهدم شد

پرویز نظری رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان منزل در اسلام آبادغرب و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

او گفت : پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی اسلام آبادغرب با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی سه سارق غیربومی متعلق به استان‌های همجوار شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت منزل در طول ۲ ماه گذشته اعتراف کردند از توقیف یک دستگاه خودرو سمند متعلق به این افراد و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری برادران تیرانداز در شهر کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ برادر که به سمت واحد‌های صنفی در مرکز استان تیراندازی کرده بودند، خبر داد.

علیرضا دلیری افزود: پس از وقوع یک مورد تیراندازی به چند واحد صنفی در شهرک کیانشهر که منجر به ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۸ سجادیه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تیراندازی که برادر بودند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر و به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم معرفی شدند.

کشف ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی توسط پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 دلیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ طاق بستان با استفاده از روش‌های خاص پلیسی ۲ سارق را در محله تعاون مشاهده و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

او با اشاره به اعتراف سارقان دستگیر شده به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهر کرمانشاه، گفت: هردوی آن‌ها برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.