نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ همچون سیلی جریان فتنه را درهم کوبید و آن را در نطفه خفه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه ۹ دی ماه، شورش جریان غرب گرا در کشور علیه حاکمیت اسلامی بود، افزود: بعد از انقلاب جریان غرب گرا در کشور تلاش کرد با تغییر دادن سیاست و فرهنگ جامعه، مردم را با خودش همراه و الگوی رفتار غربی را در کشور حاکم کند.

اوبا اشاره به اینکه این تفکر در سال‌های بعد از انقلاب برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نبود، ادامه داد: فتنه سال ۸۸ اوج اقدامات این جریان در کشور بود و حتی شعار‌های خاصی که مطرح می‌شد این موضوع را تأیید می‌کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این جریان با یک برنامه ریزی هدفمند و از پیش تعیین و تدوین شده شروع به نگارش قانون اساسی کرده بودند و حتی برای محاکمه مسئولین نظام هم برنامه ریزی داشتند.

بیگی نژاد تصریح کرد: اگر چنانچه جریان غرب گرا به اهداف اولیه خود می‌رسید و انتخابات سال ۸۸ باطل اعلام می‌شد، ایران دیگر هیچ زمانی روی آرامش و امنیت را به خود نمی‌دید.

او به مصادیقی از اقدامات مداخله جویانه جریان غرب‌گرا در کشور‌هایی مثل لبنان، عراق و افغانستان طی سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: نا امنی ایجاد شده در این کشور‌ها حاصل رخنه و نفوذ جریان غرب گرا در آنهاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس بنا بود در ایران نیز نا امنی ایجاد شود که دیگر خنثی نشود، اما حماسه حضور مردم در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ همچون سیلی جریان فتنه را درهم کوبید و آن را در نطفه خفه کرد، بنابراین پاسداشت، نگهداشت و گرامیداشت این روز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بیگی نژاد با بیان اینکه باید بدانیم جریان غرب گرا از بعد از انقلاب در کشور بوده و همچنان هم به کار خود ادامه می‌دهد و از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس و انقلاب و کشور استفاده می‌کند، تصریح کرد: این جریان همواره طلبکارنه برخورد می‌کند و اشتباهات خود را نمی‌پذیرد.

او در بخش دیگری در رابطه با جایگاه شاخص شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد این سردار بزرگ، گفت: خداوند سردار سلیمانی را بزرگ کرد و به واسطه او نعمت بزرگی به ایران ارزانی داشت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ دشمنان تصمیم گرفته بودند ناامنی بزرگی را در ایران ایجاد کنند، افزود: در آن سال شاهد بودیم دشمنان و معاندین نظام اقدام به توزیع سلاح گرم و ایجاد شورش در برخی استان‌ها کرده بودند و قصد ایجاد نا امنی و آشفتگی در سطح جامعه را داشتند.

بیگی نژاد ادامه داد: تحلیل من این است که حتی ماجرای سقوط هواپیمای مسافربری در تهران از قبل برنامه ریزی شده بود و دشمنان با نفوذ سایبری در شبکه پدافندی ما و دستکاری سیستم ها توانستند یک هواپیمای مسافربری را به عنوان یک موشک به ما نشان بدهند.

او افزود: از روز شکل گیری فتنه‌ی گران شدن بنزین در سال ۱۳۹۸ تا سقوط هواپیما، این جریان قرار بود ادامه یابد و به ایجاد یک نا امنی گسترده در سطح جامعه ختم شود اما خداوند به واسطه شهادت " سردار قاسم سلیمانی"، این فتنه را خنثی کرد و امنیت را دوباره به کشور برگرداند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: خداوند شهادت سردار قاسم سلیمانی را شهادت بزرگی قرار داد و حادثه‌ یوم ‌الله تشییع جنازه‌ شهید ایشان و حادثه‌ یوم‌ الله درهم کوبیدن پایگاه آمریکایی، هرگز از ذهن این مردم نمی رود.

بیگی نژاد با اشاره به اینکه خداوند زندگی، مجاهدت و شهادت سردار سلیمانی را نعمتی بزرگ برای خود ایشان، ملت ایران و مردم منطقه قرار داد، تصریح کرد: شهید سلیمانی، هم در زمان زنده بودنش و هم با شهادتش استکبار را شکست داد و مردم قدر سردار شهید قاسم سلیمانی را دانستند و این ناشی از اخلاص بزرگی بود که در آن مرد وجود داشت.

انتهای پیام/ب


انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.