مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی پیامی را صادر کرد.

پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت ۹ دیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، در متن پیام محمد پورداود، مدیر کل اموزش و پرورش استان همدان به مناسبت سالروز ۹ دی آمده است: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که سه عنصر رهبری، ایمان و حضور حماسی مردم به عنوان عوامل اصلی پیروزی انقلاب و اقتدار نظام، باعث شده که ایران اسلامی امروزه به عنوان تأثیرگذارترین کشور در منطقه و بلکه جهان مطرح شود.

۹ دی که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، یادآور حماسه حضور دیگری از ملت غیور و انقلابی ایران است که در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود و حمایت از ولایت فقیه، میراث گران‌بهای امام راحل (ره) منسجم و یکپارچه به صحنه آمدند.

این حماسه بزرگ که دشمنان قسم خورده نظام را در تعدی به ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم ناکام ساخت و باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی گردید، برگ‌های زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی هستند که برای همیشه ماندگار خواهند بود.

امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در گام دوم انقلاب مثل همیشه منسجم و یکپارچه با هدایت‌های مقام معظم رهبری در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و شهدای والامقام در حرکت است تا به قله‌های پیشرفت و تعالی دست یابد.

ما هم باگرامیداشت این روز بزرگ و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، عزت و سربلندی ملت ایران و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیق روزافزون دولت تدبیر و امید را از خداوند متعال مسألت داریم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.