مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تکمیل ۲۰۰ طرح نیمه تمام در حوزه ورزش و امور جوانان این استان نیازمند سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین داوری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تکمیل ۲۰۰ طرح نیمه تمام در حوزه ورزش و امور جوانان این استان نیازمند سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار است؛ از جمله این طرح‌ها را سالن پنج هزار نفری ورزشگاه ثامن الائمه (ع)، فضا‌های آبی و استادیوم ها، سالن‌های سرپوشیده و خانه‌های جوان می‌باشد.

وی استفاده از ظرفیت‌های خیران ورزش یار را از رویکرد‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل و سرعت بخشی در روند اجرای این طرح‌ها ذکر کرد و گفت: کمیته‌ای به این منظور در این اداره کل ایجاد می‌شود تا از ظرفیت خیران در این زمینه بیش از پیش بهره گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید با شناسایی دقیق نیاز‌ها و کمبود‌های موجود و بر اساس اولویت بندی از ظرفیت‌های مغفول مانده خیران برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‌های این استان حداکثر بهره را گرفت و انگیزه آنان را برای مشارکت بیشتر افزایش داد.

داوری گفت: گناباد از مناطق شاخص در استفاده از ظرفت‌های خیران برای اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در سطح استان خراسان رضوی است و هنوز ظرفیت‌های مستعد و مغفول مانده زیادی در این بخش وجود دارد که با شناسایی و جهت دهی آن‌ها شاهد سرعت بخشی در اجرای طرح‌های نیمه تمام و بهسازی فضا‌های ورزش و جوانان در این شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.