مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به هزار و ۴۵۲ حادثه دیده در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی، مدیر کل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی به ۲۹۲ حادثه شامل به ۲۰۶ فقره حوادث جاده ای، ۳۰ فقره حوادث کوهستان، ۲۴ مورد مراجعه حضوری، ۹ فقره حادثه شهری، ۷ فقره حادثه دریایی – ساحلی، ۵ فقره آتش سوزی جنگل و مرتع، ۴ فقره سیل و آبگرفتگی، ۳ مورد برف و کولاک، یک فقره حادثه طوفان، یک فقره حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد رانش زمین و یک فقره خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در این حوادث ۵۴۲ نفر مصدوم شده بودند ادامه داد: ۱۱۹ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی منتقل و ۲۴ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: هزار و ۴۱۰ نفر/روز نیروی عملیاتی در قالب ۳۸۴ تیم عملیاتی و با بکارگیری ۴۶۱ دستگاه/روز خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

ضربی در پایان گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و در طرح زمستانی نیز با ۴۰۰ نفر نجاتگر و همکار در ۱۵ پایگاه ثابت و موقت و با به کارگیری ۴۵ دستگاه خودروی امدادی در خدمت هموطنان می‌باشند.

گفتنی است هموطنان عزیز می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.