یلدایی متفاوت در ۳۹ ایستگاه خدمات رسانی هلال احمر اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از حضور هلال احمری‌ها به مناسبت شب یلدا در ۳۹ ایستگاه خدمات رسانی استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عزت اله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به مناسبت شب یلدا اعضاء داوطلب هلال احمر استان اردبیل با حضور در ۳۹ ایستگاه خدمات رسانی از جمله مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری، اورژانس، ایستگاه‌های آتش نشانی، پلیس راه، راهداری و مدرسه جشن یلدایی خود را به تقدیر و تشکر از این عزیزان اختصاص دادند.

او افزود: ارزش کار پرستاران و نجاتگران و امدادگران و کادر درمان قابل وصف نیست و خدماتی که این قشر به مردم به خصوص در مبارزه با کرونا ارائه می‌دهند قابل ستایش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: داوطلبان، اعضا و فعالان پایگاه‌های امداد و نجات استان اردبیل در نوعدوستی و امدادرسانی زبانزد هستند.

لازم به ذکر است این جمعیت با تاثیرپذیری از آیین سنتی شب یلدا و برای نشاندن لبخند بر لب‌های افرادی که دور از خانه بوده و در کنار خانواده نمی‌باشند اقدام به اجرای این برنامه کرده و در مرکز استان نیز، با کادر درمانی بیمارستان علوی، پرسنل و نجاتگران معاونت امداد و نجات استان، پایگاه امداد و نجات بین شهری اردبیل – مغان و پرسنل اورژانس و پلیس راه اردبیل - مغان دیدار و تقدیر به عمل آوردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.